تربیت
Tarbiat.Org

آمریکا و اسراییل دو روی یک سکه
مرکز غدیر‏‏‏

ب) مجلس نمایندگان و مجلس سنا

صهیونیست‏ها سعی می‏کنند تا از هر طریق ممکن، پست‏های کلیدی و حساس را در آمریکا اشغال نمایند. سمت نمایندگی در دو مجلس نمایندگان و سنا از این نمونه‏اند:
با رجوع به لیست اعضای مجلس نمایندگان of )House Representative( و مجلس سنای آمریکا )House of senate( پی خواهیم برد که تعداد زیادی از صهیونیست‏ها به عنوان نماینده در این دو مجلس مشغول می‏باشند. به عنوان مثال، از ایالت کالیفرنیا 9 نفر و از ایالت نیویورک 8 نفر صهیونیست از نمایندگان این دو مجلس می‏باشند.
قابل توجه اینکه جمعیت مسلمان آمریکا بین 6 تا 8 میلیون نفر می‏باشد. آنان حتی یک نفر نماینده در هیچ یک از مجالس سنا و یا نمایندگان آمریکا ندارند. در صورتی که جمعیت یهودیان در آمریکا 5/5 میلیون نفر است و 14 نماینده فقط از دو ایالت کالیفرنیا و نیویورک در مجلس دارند.
با رجوع به لیست اعضای کمیته‏های مختلف در دو مجلس آمریکا، خواهید دید که صهیونیست‏ها در کمیته‏های بسیار حساس مشغولند. به عنوان مثال، آرلین اسپکتور )Arlene spector( از سناتورهای صهیونیستی است که دایماً علیه ایران و دنیای اسلام در حال شیطنت می‏باشد. او سناتوری از ایالت فیلادلفیا است و در کمیته دفاع و کمیته عملیات خارجی فعالیت می‏کند. به همین ترتیب در کمیته‏های مهم و حساس دیگر نظیر کمیته روابط خارجی صهیونیست‏هایی مانند داین فاین استاین از ایالت کالیفرنیا و یا راسل فاین گلد از ایالت ویسکانسن مشغولند.
رییس مجلس نمایندگان آمریکا، نوت گینگریچ )Newt Gingrich( در جلسه‏ای عنوان می‏کند که آمریکا نباید در جلسه‏ای که اسراییل در آنجا حضور ندارد و یا دعوت نشده است، شرکت کند.
حمایت کنگره آمریکا از اسراییل، عموماً حمایتی قوی بوده است، به گونه‏ای که نشانه‏های آن را بسیاری از قطعنامه‏ها، صدور رأی‏ها، بیانیه‏های عمومی و... به وضوح می‏توان ملاحظه کرد.
صهیونیست‏های آمریکا دایماً عربده می‏کشند که جهودان ایران تحت فشار بوده و آزادی ندارند و... در صورتی که هر چند تعداد جهودان در ایران بسیار اندک است، ولی نماینده‏ای در مجلس شورای اسلامی دارند.