تربیت
Tarbiat.Org

آزادی ، آری توطئه،هرگز پژوهشی در کلام و پیام نورانی امام خمینی‏
مرکز غدیر‏‏‏

بله،ما مرتجع هستیم، شما روشنفکر هستید

ما می خواهیم جوانانمان را از چوب وافور رها کنیم،مسلسل به دست آن ها بدهیم. ما می خواهیم جوانانمان را از پای منقل و وافو ر رها کنیم و به میدان جنگ ببریم. شما می خواهید که ما آزاد بگذاریم تا جوانان ما فاسد بشوند و اربابان شما بهره بر دارند. بله،ما مرتجع هستیم، شما روشنفکر هستید. شما روشنفکرها می خواهید که ما به هزار و چهار صد سال قبل بر نگردیم. شما می ترسید که اگر ما جوانان را مثل هزار و چهار صد سال قبل تربیت کنیم که با جمعیت کم دو امپراطوری بزرگ را به باد داد. ما مرتجع هستیم، شمایی که می خواهید جوانان ما را به تعلیمات غربی بکشید، نه آن تعلیماتی که خودشان دارند، آن تعلیماتی که برای ممالک استعماری دارند، شما روشنفکر هستید! شما که آزادی می خواهید، آزادی همه چیز، آزادی فحشا، همه آزادی ما را می خواهید، شما روشنفکر هستید!
آزادی که جوانهای ما را فاسد کند، آزادی که راه را برای مستکبرین باز کند، آزادی که ملّت ما را تا آخر به بند می‏کشد، شما این آزادی را می خواهید و این دیکته ای است که از خارج به شما شده است.
شما حدود آزادی را،برای آن چیزی قائل نیستید. شما بی بند و باری را آزادی می دانید. شما فساد اخلاق را آزادی می دانید. شما فحشارا آزادی می‏دانید. ما شما را آزاد گذاشتیم و خودتان را به فحشا کشیدید، به بدتر از فحشا کشیدید،آبروی خودتان را بردید پیش ملّت. ما شما را آزاد گذاشتیم و قلم های مسموم شما توطئه گران،مملکت ما را می خواست به باد بدهد. (51)
پیام امام خمینی در رابطه با مساله کردستان تاریخ 6/6/1358